Alicelindstrom

Sportlov!!!! (:

Hej bloggen!
Kom hem för en stund sedan från skolan, känns inte som att det är sportlov nu!!
Men såklart är det jätte bra!! (:
Har lärt mig att mobil blogga nu, och det funkar!
Testade lite för att se om det var rätt nummer och om koden var rätt!! Och det funkade!
Det kan ju typ vara bra, för då kommer ni att veta vad jag gör under sportlovet!
Kommer att bli korta inlägg när jag skriver med mobilen men det gör nog inte så mycket!!
Och det kommer kanske lite bilder också!!

Japp nu vet jag inet vad jag ska göra, ska väl kolla klart på daten, sen såå ska jag nog fota lite idag!!
Känner mig så himmlarns sugen på det och jag vet en sak som jag kan fota!
Och det var ju väldigt länge sedan! hehe

ses

wilma

om du ska mobilblogga behöver du egentligen bara gå in på internet i mobilen och söka på blogg.se så trycker du ändra redigerare sen skriver du... inte så krångligt va?:)


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin