Alicelindstrom

Snabbis

Hej bloggen, kom nyss hem från skolan!
idag på slutet hade vi Yoga!!! xD
Men ajja, hinner inhet blogga nu. Ska strax göra mat
och sen ska jag på träning!! xD ändå ganska dummt att den börjar
typ halv fem xD men det är nästa sista innebnady träningen nu! (:
Sen blire fotboll :/ fast den började ju efter jul, men då blir det bara fotboll!!!!! xD
Men ajja jag kommer att skriva mer ikväll efter träningen och då
kommer även dag 2 upp!! (:

kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin