Alicelindstrom

Skor

Hej bloggen
jag kom nyss hem från stan! efter skolan idag hämtade mamma mig
och då åkte vi på stan! vi skulle köpa spring skor! mina är alldeles för små!! xD
Men då när vi ändå var där så köpte vi fotbollsskor!! hiihi
för mina från ifjol är små åå sönder xD
dom hade lika fast gröna. Dom var snygga, jag hade gula!!
Men vi tog någon som var rosa, grön åå typ svart!!
Inte för att färgen spela så stor roll men ajja!!
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, men kanske vara ed en kompis!
eller Bella, men det bli kanske blir att jag fotar! får se..

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin