Alicelindstrom

Semla

Hej bloggen, igår åt jag ju en semla!!
Mycket gott! hade då redan ätit en iår, på min födelsedag! hihi
Men nu ska ni få se en liten bild på min underbara semla!   ↓



Nu ska jag dela med mig av mitt resept, eller vilken ordning jag tar allt!
Brödet (alltså botten) florsocker, madelmassasaken, florsocker, grädde, mandelmassa,
florsocker, bröd, florsocker, liten klick grädde, florsocker!!

Haha jag tycker att jag var jätte smart att använda typ flursocker mella alla lagen!
När jag hade ätit upp min semla, och typ en timme senare så var jag sugen på en kivi!
Hihi såå då tog jag en kivi med florsocker! hihi
Och pappa han gjorde ett smörgosråd med mandelmassa på till mig!!
haha vi hade typ lite göööttttt igår!! haha

Idag ska jag typ åka till skule och åka slalom elr brädan!
Men jag kanske mobilbloggar lite, jappp så vi ses

Anonym

driv blogg kolla om du gillar samma humår som oss http://rosannaomalin.blogg.se kram!


blogg: http://rosannaomalin.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin