Alicelindstrom

Om mig

Du kanske undrar vem det är som har skapat den här bloggen!
Hon är en tjej som heter Alice Lindström och hon är 14 år! alltså född 1998.
På min fritid brukar jag vara med mina kompisar, gossa med min kanin, bara leva livet!
Och såklart fotografer! Många av bilderna lägger jag upp på bloggen!
kom gärna med tips på hur man kunde ha gjort och med beröm vad som var bra!
Du får INTE ta bilder från min blogg, om du gör det MÅSTE du länk och skriva att jag fotat dom!

Bloggen skapade
jag den 30 januari.
Innan det hade jag en annan blogg, ville börja blogga om mina bilder och gillade aldrig det förra namnet!
så nu kör jag på bilderbyalice.
De första månaderna gick ganska bra, hade över 50 unika om dagen efter ca fyra månader!
Sommaren 2011 gick det upp över 100.
Statistiken går upp och ner, men ligger ofta över 150.


Jag gör mitt bästa med min blogg, så klaga inte!
Du får gärna länka mig blogg! Du kan också komma med förslag på saker som jag kan blogga om!
Men jätte kul att du läser min blogg!
Och kom ihåg att om du undrar något så är det bara att fråga!








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin