Alicelindstrom

Nytt rekord

JAA!!!! NU NUNUNUNUNU
ÄR DET BESÖKS REKORD IGEN!!
hihi var inne på bloggen och fixade lite nu ikväll, såg då att det var 38 besökare idag!
Så jag tänkte att om jag går in en stund senare så jaaoop det kanske blir rekord idag!!
OCH! japp idag var det 41 besökare hittils! och dagen är ju inte slut"! skriver ksk
imon hur många det var!! men det är coolt när det bli nytt rekord!! hihi xD
Vill ju också passa på att säga välkommna till alla nya läsare, och jag hoppas att ni gillar min
blogg och att ni vill stanna!! :D

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin