Alicelindstrom

Nytt besöks rekord!!!!!!!!!! (:

Vet ni??
Hade nytt besöks rekord!! hihi
Förut var det 28, (: haha det var typ i måndags
Men igår hade jag 36 besökare!!!! :D Alice Happy!!! (:
Vällkommen alla nya läsare, hoppas att ni stannar.




Haha är så himmla glad att det är någon som gillar min blogg, och vill läsa den!! :D
Tack!!
Ni är världens bästa blogg läsare!!

SES


wilma

Vad kul att du fått så många läsare!:)

Hur fick du de?

Skulle vara jätteglad om du svarade på den frågan för jag har inte så många läsare och vill gärna ha fler:)


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin