Alicelindstrom

Mina naglar

Hej bloggen
Jag kände mig sugen på att måla min naglar, men jag viste inte riktigt hur!
Jag brukar faktiskt måla min naglar ibland, och jag har en nagel masikin!
Men jag viste inte hur jag skulle måla idag! xD
Såå jag testade lite olika saker! Fotade naglarna lite snabbt och gjorde ett collage!
haha snälla komentera vad ni tycker!!
OBS, jag målade inte alla fingrar! xD
Och det tre bilderna längstupp är samma nagel, men bara lite olika bilder! xD



Haha dom var inte super fina! men jag är väldigt dålig på att måla! haha xD
Vart ändå nöjd med tummen (bilderna längst upp) haha xD men bilderna är VÄLDIGT slarviaga tagna såå haha
jaa dom e lite suddiga och det är blixt, men men det är ju alltid något!
Vad tycker ni?
Har funderat på att skapa en kategori på bloggen med mina naglar åå typ nageldesign!
Eller vad tycker ni??

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin