Alicelindstrom

Min dag igår åå idag!

Hej bloggen, nu har jag varit i skolan!! hiihi
det var väl som vbanligt, fast på slutet fick vi fika, det som blev över från discot!!
HAHA WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Men jaaoop igår var jag ju åå spelade innebandy, första matchen minns jag inte, men då förlorade vi!
Men den andra vann vi med typ med 5-2.
Sen när vi hade spelat klart åkte vi till Max åå åt där!!
Sen gick vi på seveneleven åå köpte godis. Jag köpte choklad åå
tuggummi, fast jag skulle inte äta det i bussen för jag bli
åksjuk!! men sen så när vi kliv in i bussen då såg våra tränare att det ran från bussen.
Fast det trodde dom inte var något!
Så då åkte vi, men typ en liten stund senare så stannade vi. Jag vet inte om busschauffören
merkte något men ajja, åå då trodde dom först det var kylvätska.
Men sen var det bensin elr disel!
Men där vi stod fick man typ inte stå.
Men då åkte vi till ett annat ställa, bakom något Hälsohus!
haha åå då ringde han åå aa men vi typ stod stilla i 1 timme och 40 in innan en ny buss kom!
För aa haha xD men då när den nya bussen kom så var det ju bara 2 timmar bussresa kvar!!
hahaha såå vi skulle typ vara hemma vid halv åtta, men jag var typ hemma 20 över 9!!
HAHA aa åå när jag kom hem åt jag en mack sen gick jag åå la mig!!
Åå jaa det var typ igår det!! hihi
nu chattar jag med Maja på msn!! haha elr vi pratar!! (:
ajja ikväll ska jag till mina kusiner för en av dom fyller år!! (:
Imorgon är det frilufts dag!!!!! :D
jag ska till bjästa åå åka slalom elr snow board, vill ta brädan men det är PINSAMT!!
åå jag har typ ingen att åka med! xD men ajja tror det blir brädan iaf!!

ses

SANDRA - FOTO

allt bra? :)


blogg: http://photosbysandrae.blogg.se/
wilma

När avgörs tävlingen?<3


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin