Alicelindstrom

Maja är här ;)

Hej Alice snygga blogg !! :) <3 
Det är Maja här !! :D <3
Har kommit in på Alice blogg Mohahahahaha så nu tänkte jag skriva ett kort inlägg !! :9 <3
sitter just nu med Alice vid datan men hon smsar så hon märker unget !! xp hihi <3
Men sen ska vi ut i skogen med hennes kanin Bella !! som ni nog har sett !! ;D <3
Så all vet är det roligt att va med Alice !! hehe .. <33 :D
Men nu ska vi nog hitta på nåt
så hejdå alla Alice söta läsare !! :D 
 
Ps. gästbloggar bara hon logga in åt mej ;D haha 
 
/ kramar maja


flickaneemeliie

fin blogg


blogg: http://flickaneemeliie.blogg.se/
kristin

tyvärr blir det ingen tävling! det var så få personer som ville anmäla sig, men en ny tävling dyker snart upp på min blogg! :)


blogg: http://kristineeliasson.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin