Alicelindstrom

Lista sak!

Hej bloggen, hade lite tråkigt så jag hittade en lite lista som jag har fyllt i!! :D
en sån hära 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 lisat sak!! :D hahaa

10 favoriter:
Färg:
blå
Mat: typ grillat, tacos, kycling, kött
Band: Mitt, Maja M, Maja N och Alicias band!! haha fast vi har inget namn!! xD
Film: ojj jag har många
Bok: Tusen gånger starkare, Aldrig som de andra, Parisresan, Sorgfjärill åå massa andra!!
Siffra: 12
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Hallon sorbe, daim, körsbär (i kroatien) coca cola
Tid på dygnet: vet inte xD


9 för tillfället:
Humör: glad
Smak: vene
Kläder: typ vanliga, byxa, tröja 
Bakgrund: Vart? datorn?? bildspel på sötaste Bella
Nagellack: glitter lila, svart, glitter, tidning haha (alltså det är på olika naglar!
Tid: 16.55
Omgivning: Vardagsrummet
Irritationsobjekt: lille brorsa åå hanns kompis som kör något TV spel, haha åå en mamma som gör någon himmla
paulo sak och som hoppar hopprep i vardagsrummet!!!!! HAHA

 

8 första:
Bästa vän:
en på dagis, fast vi är inte bästisar länge, sen var det väl i skolan xD 
Screen name: vene
Husdjur: fisk, haha minns dom. Mina första egna! Dom hette Anna, Julia å Fabian!! haha
Hittar kanske bilder på dom så får ni se! jag tror att jag var 6 år då haha xD
Piercing: öronen
Förälskelse: öö ojj minns inte , 
Musik: en skiva? haha eller nejj det var ju ett sånt dära band (kassetband) lyssnade på dom mega mycket när jag var liten!! åå nu måste jag hitta dom vill veta vad jag lyssnade på!! haha
Bil: ingen
Kyss: öö aldrig gjort det X)

7 senaste:

Cigarett:
 aldrig..
Mat: någon äklig choklad sak, som jag trodde var god, fast det var den inte..
Dryck: saft :D
Biltur: till åå från reginas igår
Kyss: ;P
Spelad låt: What I,ve done - linkin park   
TV-program: något om choklad på Discovery (stavning)

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
nopp
Brutit mot lagen: Det beror på vad det finns för lager!!! haha fattar ni LAGER!! jag ska måla huset tre lager!! haha men vad heter det då?? larar?? haha men nee tror inte det
Blivit arresterad: Nepp för jag är så duktig
Badat naken: när jag var liten då, och Maja minns du?.....
Varit med på TV: nä inet vad jag vet
Kysst någon du inte känner: Ne?

5 nej tack:
Kläder:
ööö...
Mat: potatisbullar, kycklingnaggets åå annat uscchigt
Musik: Ööömm dansband!! haha xD
Dryck: Sprit xD
Personlighetsdrag: ööh vah??

4 saker:

Du gjorde igår kväll:
 data, tv
Du kan höra just nu: Erik åå erik som spelar tvspel, pappa som lägger kakel elr avd det heter. Åå mamma som duschar
Du inte kan leva utan: vatten mat familj vänner
Du gör när du har tråkigt: data, tv, ringer kompis, fotar, eller har tråkigt

3 personer:
Du kan berätta allt för: vissa vänner, Bella
Du tycker om: Bella
Du hatar: dom dumma

2 val:
Kaffe eller te:
 te
Vår eller höst: höst, eller vår!! gillar våren mer men jag är så alergisk! :'(

1 önskan: att få leva tills jag dör!! haha att ni komenterar mycket på min blogg åå massa annat som jag inte orkar skriva! xD

haha japp det var den, hihi vill ni att jag ska ha fler är det bara att säga till!!

xoxo-Alice


Maja Nubben Norberg

Men längs upp på 10 första står det ju band: men vårt band då ? :D <3


blogg: http://maaajaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin