Alicelindstrom

Bakgrunden still

Som jag just nu har på min blogg, så är bakgrunden still även fast man scrollar upp och ner på sidan.
För att ändra det går du in på design - stilmall sen söker du rätt på ett stycke som ser ut ungefär såhär:

body{
background: #ffffff url(HÄR ÄR URLn TILL DIN BAKRUNDSBILD OM DU HAR NÅGON);
background-position: center top;
background-attachment: fixed;

}

det är det som jag har strukit under i koden som gör att bakgrunden blir still. så kopiera den koden som ligger här under och klista in det under background.
 
 
 

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin