Alicelindstrom

Hemma ännu en dag!

Hemm idag också!
Idag är det faktiskt värre än igår!! :(
Har mer ont i halsen!
Tänk om jag kommer till skolan imon, då är det bara två skol dagar kvar tills sportlovet!!! :D
Haha vad ska ni göra då??
Själv ska jag öö haha jag vet inte, vi ska iaf inte te fjälls iår!
Men vi ska väl åka slalom. Mamma ville te skule!
Det låter läskigt! typ att det är brant vågar lixom inte åka med brädan när det är brant!!
Haha har åkt i bjästa en gång med min bräda! xD
åå då åkte jag den där ganska så branta bakcen bredvid liften, typ huvudbacken eller vad det är!
Och jag överlevde!! (: det vra roligt!
Men pappa sa att han kanske skulle kunna fixa slalom pjäxor till mig innan lovet!!
Har ju allt annat för att kunna åka slalom, skidor, stavar, hjälm!
Men får se, det är ju sån här frilluftsdag snart då man kan välja bjästa!!
det ska jag kanske, om jag har någon att vara med där, och om jag lyckas fixa pjäxor!!
Kan ju åka snow board där men det blir så pinsamt + har jag ingen att vara med!! :(
Men men idag tror jag att det blir en design, kan ine lova något, men kanske! (:
Har bakgrund, och jag ska testa något som jag aldrig har gjort förut!
Såå det blir lite spännande och roligt! Hoppas att det funkar!
Men ska fixa en header, har lite olika ideer! Men men
Jaa det var väl allt som jag ville säga?

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin