Alicelindstrom

hejjj

Jag har fått en komentar vad jag kan ha på bloggen,
outfits , bilder , fototips och tips till blogg.se, kommer att ha det någon gång!!  xD
det kan jag säga!
outfits, hmm jaopp det kan jag ju visa, säg till så kan jag göra det! xD 
bilder kommer ju upp lite då och då!
foto tips, jaa om ni ser en bild och undrar hur jag har fotat den. Fråga jag vill jätte järna visa
men jag vet inte om ni vill se! xD
tips till blogg.se japp jag har ju fått lite frågor om jag kan visa hur man gör en drop downmeny!
jag ska visa det när jag har tid och orkar! är det något annat ni vill att jag ska visa er? fråga!!

det var nå mer som jag skulle skriva! hmm
joo är det inga fler som skulle vilja att jag har en foto tävling?
hehe jag har bara fått in en som skulle vara sugen, känns ju konstigt att ha en
och ingen är med, eller om bara en är med!

ses

Anonym

Har du S lov nu?








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin