Alicelindstrom

hejj igen bloggen mobil bloggar nu. Haha n...

hejj igen bloggen mobil bloggar nu. Haha nu har det kommit en buss åå vi har precis börjat åka. Såå det tar väl typ två timmar till innan vi är hnemma. Haha :-P om inte den andra bussen skulle ha gått sönder så skulle vi ha varit hemma nu haha. Men ajja så vi var ju åå väntade i typ två timmar. Ändå lite drygt. Men jag kan skriva mer imogon men om det är något ni undrar så är det bara att ni frågar. Ööö jaa nu har jag inte så mke mer att skriva. Men aooop nu är jag ju på väg haha ganska tråkigt att åka buss. Längtar tills jag kommer hem. Då ska jag sova :) men aa lite otur man kan ha också. Men ajja vi ses


Madde - en fotoblogg

hej, vad görs ?


blogg: http://madeleinenilson.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin