Alicelindstrom

hej hej bloggen idag har jag varit i skule...

hej hej bloggen idag har jag varit i skule. Åkte först slalom åå sen bytte jag till brädan. Trodde det skulle vara brant åå läskigt men haha det var de ju inte:-P Åker bil hem just nu. Lyssnar på musik:-D hihi ikväll är det ju träning:-/ när vi kommer hem ska vi typ kanske ha lite afterski som i fjälls. Dåå är det skojjigast med årsgårdband:-D dom ee ju coola! Haha Hoppas vi snart är hemma. Tror vi åkte förbi bjästa nu:-D bloggar mer när jag kommer hem:-D ses Haha någon som har lits musik tips??? Tror jag måste börja lyssna på någon annan låt snart. Hehe lyssnade på samma hela vägen dit









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin