Alicelindstrom

hej bloggen Maja gästbloggar just nu på mi...

hej bloggen Maja gästbloggar just nu på min blogg så haha jag mobilbloggar hihi. Är med söta maja just nu:-) hihi vi ska nog snart gå ut i skogen med bella. Haha kommer säkert se konstigt ut, två tjejer med en kanin hihi fast bella kan inte gå dit man vill så hon ska få sitta i en korg:-P hahaha ses Skirver kanske mer sen om hur det gick. Åå komigår att kolla in majas blogg. Http:/lillnorberg.blogg.se Ses









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin