Alicelindstrom

hej bloggen. Har inte bloggar idag. Men de...

hej bloggen. Har inte bloggar idag. Men det är för att jag har spelat innebandy hela dagen i sundsvall :-P bussen gick 8.20 i morrse. Jag har spelat två matcher åå nu är jag på väg hem. Vi åt på Max. Hehe men nu är vi på väg. Wiiiii hihi så då hinner jag kanska blogga lite mer sen när jag kommer hem.fast nu är bussen trasig :-P det läker bensin elr disel. Hihi så det ska typ komma en till buss :-P elr jag vet inte men vi får se. Så jag kanske inte bloggar för vi blir väl lite sena. Haha men då kommer jag att blogga imon. Hihi skriver kanske lite mer sen så ni inte behöver vara oroliga. Hahhahaha men kom ihåg att ni fortfarande kan anmäla er till min foto tävling :-) ses









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin