Alicelindstrom

hej blggen....

hej blggen. Mobil bloggar just nu. Jaapp vi är uppe i bergsjön. Haha när vi kom hit så var det skugga på den sidan som man kommer på haha då fick vi gå över hela sjön till andra sidan. Haha men det är ju jätte mycket snö så om man går så sjunker man ner till höften typ haha men då gick vi i gammla skoterspår. Men dom gick lite slalom. Men när vi var framme där så blåste det så vi fick gå tillbaka haha :-P Nu har jag nyss ätit en toast och nu väntar jag på korven. Sen ska vi grilla marsmalows hihi. Men jag skriver mer sen. Och såklart har jag med min kamera såå det blir nog också lite bilder som jag visar från denna soliga och varma vinter dag. Nu ska jag äta en korv så vi ses. Och hehe det är ju inte säkert att detta kommer fram för det är nästan ingenn teckning. På andra sidan sjön hade jag ingen haha :-P Ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin