Alicelindstrom

Hehe lite tidig

Hej hej bloggen
Idag ska jag ju till Bjästa på friluftsdag!
Åå då skulle jag gå upp sju! Men jag vaknade kvart över sex, åå jag trodde
att jag skulle gå upp halv sju typ som vanligt!
Så jag ba, lika bra att gå upp nu ist för att ligga här och typ sova!
Haha så jag gick upp. Men sen sa min mamma att haha det var lite tidigt!
Så då gick jag åå satte på datan, för jag orkar inte sova!!
Haha men då fotade jag med hjälm lite! :D
Åå nu har jag tänkt att bjuda på ett litet collage, bara för att den är så fin!!
hihi nemen har egentligen inget annat att göra nu!!


haha tog lite bilder lite fort, aoopp det var väl allt.
Men jag ska visa hur jag tog hjärt bilderna.
Men jag kanske hinner börja lite ikväll.
Eller när jag kommer hem från Bjästa! vi får se.
Men säg bara till om du vill se hur jag har tagit en bild!
För jag vill jätte järna visa!! :D

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin