Alicelindstrom

haha ganska blandat inlägg

Hejj bloggen, idag var en vanlig dag i skolan! xD
När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, sen åkte mamma åå jag på reginas!
mamma köpte fiskar och jag köpte en present till Bella!! (:
Som jag mobil bloggade idag så köpte jag en sak igår på tradera!! :D
Är så himmla glad!
Den kommer troligen till veckan! men kan ni gissa avd jag har köpt??? :D

Man kan fort farande rösta på final bilderna, man får rösta till och med lördagen den 26/1 klockan 20.00
Och vinnaren kommer troligen upp på söndag!! (:
För jag ska ju hinna räkna, och kolla alla nr!! xD

jag vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen! xD men tror att jag ska baka bullar,
kanske fota åå jaa se om jag hittar någon att vara med! men typ det vanliga! xD
Jag har faktiskt börjat fundera på en ny design! :D hihi
har gjort en header, men bakgrund, hmmm vet inte hur den ska se ut! xD
ajja jag ska klura lite till!
Men om ni har lite ideer så är det bara att säga till!

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin