Alicelindstrom

Förlåt!!!!!

Hej bloggen, jag är jätte ledsen!
Men jag har inte hunnit att blogga idag, och jag har inte heller hunnit att välja ut
finalisterna som ni får rösta på!
Men det var så att jag var i skolan (hihi såklart) sen skulle jag hjälpa maja
med hennes nya blogg åå hennes deisign!!
Sen åt jag åå sen skulle jag åå pappa titta på lite saker på datorn!
Sen var det träning!
Och nu orkar jag inte,
Jag förstår att ni börjar bli lite trötta på att vänta!!
Men jag kanske hinner imon!!
Kanske efter skolan fast jag måste göra eng läxan åå sen har jag träning!! :/

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin