Alicelindstrom

Förlåt!!!! :(

Hej bloggen, jag förstår att några av er kanske tycker att uppdateringen har blivit sämre!!
Men det är för att jag inte alltid har tid att blogg, jag har ju läxor, träningar, husdjur
och ibland orkar jag inte!
hehe men jag tror att jag ska ha en bild vecka eller en dag för dag lista i bild nu till veckan!
Då blir det ju uppdatering varje dag!
Men jag vet inte vilken av dom! xD
Vad tycker ni?? :D

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin