Alicelindstrom

Fixat i menyn

Hej bloggen, vet ni vad jag har suttit och fixat med ikväll??
Joo jag har fixat lite med menyn så det är lättare att hitta saker!
Så nu finns det fler kategorier på bilder!! (:
Och under Bloggar jag läser kommer jag att fylla på.
Vinnaren i min foto tävling kommer att hamna där!!! (:
Men vad tycker ni??
det var ju coolt att det funkade!! (:

ses


joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

kram


blogg: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: tack så mycket:)


blogg: http://domkallarmighannes.blogspot.com/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin