Alicelindstrom

Disco ikväll!!! (:

Hej bloggen, idag är det fredag!
Känns som att veckan har gått fort! :)
Ikväll är det disco, och det är min klass som håller i det!
Jätte kul faktiskt, jag ska stå i kiosken i typ 45 min! :D
Men jag har ett litet problem, vad jag ska ha på mig!! hhihi
Men det kommer bli lite pinsamt, för min lille bror
ska dit!!!!!! haha xD
När vi var på fotbolls cup i Junsele, då var han med. Och då var det ett disco!
Han dansade typ i fem timmar!! HAHA XD
Och då fråade han typ alla i laget om någon ville dansa med dom.
Och han frågade dom i andra lag också! haha xD
Och där var det ju bara dom i mitt lag som viste att det var min brorsa!
Men på discot vet ju typ alla det!! HAHA
Jätte kul för mig!! jaa höhö elr inte! xD
haha men nu måste jag börja fundera på vad jag ska ha på mig!
Har ingen anning! xD fast skor vet jag typ, men kläder.. hmmmm.....
ajja vi får se, något måste jag ju hitta!! xD

ses
Vill också bara påminna er om att man fortfarande kan anmäla sig till min foto tävling!
Och som det ser ut nu så blir det en tävling!! Har faktiskt fått in mer än fem bidrag!
Sen kommer ni att få rösta på dom, wiiii
om du inte har anmält dig än, klicka HÄR för att komma till inlägget där du kan anmäla dig
och där det finns mer info! (:

ses

wilma

kan man byta bild? :s jag är nöjd över den jag har eftersom min hund är på bilden men jag har tagit nya kort idag..


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin