Alicelindstrom

Dag 9

Dag 1 – Om mig
Dag 2 - Vad hade jag på mig i dag?
Dag 3 - Mina drömmar
Dag 4 – En sanning
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – Bild från idag
Dag 7 – Nuvarande förhållande
Dag 8 – Mina husdjur
Dag 9 – Utlandsresor
Dag 10 – Något jag hatar
Dag 11 – Något jag tycker är sött
Dag 12 – Dagens favorit
Dag 13 – Dagens låt



Ojjj utlandsresor kan du tolkas olika, men jag vet inte, ska jag berätta om resor elr??
haha NU bestämmer jag att jag gör som jag vill åå då
ska jag visa er lite bilder från resor!

Skulle vilja visa bilder från när jag var i Danmark, elr när jag var på Kreta.
Men förra sommaren gick min dator sönder. eller hårdisken eller vad den nu heter.
Den blev gammal. Och då försvann alla min bilder som jag hade fotat!
Vi hade gjort en sån dära sak haha avd det nu heter
De ända bilderna jag ha är ny bilder och dom som jag fotade typ när jag var fem, sex, sju år typ!
Men dom är inge bra.
Så dom ända bilderna som jag ha som är från utlandsresor är från Kroatien resan!!
Men jag har bilder från danmark åå kroatien i mitt scrapbooking album. undrar hur jag har fått
tag på dom!! xD
Men nu har jag hittat lite bilder från när vi var i Danmark andra gången!


Tycker den bilden var ganska cool ändå!! hehe xD
Jag var lite, typ sju år. haha men bakgrunden, åå att jag speglades i vattnet!! (:



Då var vi på legoland! :D


Hihi vi hade en cool sak i vårat förtält!!! (:


Hittar inga fler bilder från utlandsresor! :(
Nu har jag bara dom från kroatien!
Jag har ju lagt upp bilder från Kroatien redan!
Dom hittar ni här och här 
är lite lat så jag orkade inte lägga upp alla igen!!
Skulle vilja visa bilderna från Kreta, många av dom är jätte fina!! (:
Men jag får se, kanske hittar dom!! (:

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin