Alicelindstrom

Dag 8

Dag 1 – Om mig
Dag 2 - Vad hade jag på mig i dag?
Dag 3 - Mina drömmar
Dag 4 – En sanning
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – Bild från idag
Dag 7 – Nuvarande förhållande
Dag 8 – Mina husdjur
Dag 9 – Utlandsresor
Dag 10 – Något jag hatar
Dag 11 – Något jag tycker är sött
Dag 12 – Dagens favorit
Dag 13 – Dagens låt



Japp ska jag skriva om mina husdjur! hmm
jag har ett akvarium på 55 liter, min mamma har två akvarium, 250 liter åå 100 liter!
Hon har också två till som inte är framme nu!
Jag har också en kanin, Bella. Ni har ju sett bilder på hon förr men nu kommer lite fler!!


     
Tre av mammas fiskar! xD haha



Bella när hon var liten!!!! <3


Hihi att hon var söt??



Fast hon är fortfarande söt!!! <3



Collage på bella, längst till vänster e hon 6 veckor, åå till höger är hon typ öö vet inte!! xD


Tänkte att ni kanske ville se en ny bild på hon?
så här är en bild från igår 10 mars!


Puss på dig Bella!! ÄLSKAR DIG!!!! (L)

ses
Hehe blev inga bilder på mina fiskar, men haaha dom är tråkiga! xD
det är mest guppy, ansistrusar åå sånt! xD








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin