Alicelindstrom

Dag 5

Dag 1 – Om mig
Dag 2 - Vad hade jag på mig i dag?
Dag 3 - Mina drömmar
Dag 4 – En sanning
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – Bild från idag
Dag 7 – Nuvarande förhållande
Dag 8 – Mina husdjur
Dag 9 – Utlandsresor
Dag 10 – Något jag hatar
Dag 11 – Något jag tycker är sött
Dag 12 – Dagens favorit
Dag 13 – Dagens låt


Min bästa vän är Maja!!
Här är ett collage på Maja, hehe det är bilder på när hon var mindre fast det är
mest bilder från typ i sommras!!
Några bilder är jag med på, men titta in på mig då!



Och den här texten skrev jag till Maja ööö typ den 11/12-2010
Det var någon sån där sak på bdb att man skulle skriva en text, åå då gjorde jag det!
jag satt åå skrev åå merkate aldrig att den blev hyfsat lång!! haha xD
Fast det är en väldigt konstig text! men den är till maja från mig!
Såå mobba mig inte!!
Kopierade den från majas bdb hehe :D



♥Maja Norberg♥

Nu ska jag skriva mycket om dig!! För jag vill vinna tävlingen!! Hahaa xD skoja
men jag ska mycket om dig.
För det finns oändligt bra saker som man kan skriva om dig, och det finns typ inga dåliga! Men jag ska försöka att skriva ihop en lite text om dig iaf!!

Du är min bästa vän. Du är den bästa vännen som jag någon sin har haft!!!!!
Fast jag har kanske inte hat så många. Eller typ två fast det var på dagis, så det tycker jag inte räknas. Hehe xD
Men du är min Det har vi varit länge nu!
Har känt dig i många år nu!
Jag minns när vi träffades typ första gången, det var i mini ettan. Och jag minns när jag följde dig hem första gången. Det var ju typ när jag inte viste vart jag skulle kliva av bussen. För dom asfalterade om!
Du är alltid snäll, glad och rolig. Du är helt underbar!! Förstår du det??
Vi har alltid mega roligt när vi är med varan och det har vi typ alltid haft!!
Och vi har många sjukt underbara minnen tillsammans.
Som när jag var i din stuga i sommras, det är alltid lika kul. Tack!! <33
Och när vi ba: Inger, Inger, Inger och mamma ba: vill ni ha mandelmassa? Haha
När vi tältade hos mig, på kvällen när vi skulle på Frendo!! Åå dom där killarna som typ fiskade ba: skratta lite mer. När vi typ cyklade för bi och skrattade. Och på morgonen då när vi vaknade!!!! Haha xD
Vi var typ attackerade av Tvestjärtar!! Haha xD
Och Stiiiifan and Piiiiiiiter. Minns du det? Det var skoj xD
Våra minnen dom är så bra! Och dom är många
Maja du är helt underbar! Förstår du det??
Du är:
Snäll
Fin
Söt
Omtänksam
Smart
Cool
Rolig
Bra i fotboll
Bra i innebandy
Bra på att simma
Men om man ska säga det kort så är du helt underbar!
Du är BÄST på att vara du, och du är helt perfekt precis som du är!!
Det vill inte jag ändra på!!
Du ljuger inte!! Och det är ju bra!
Vi har alltid jätte kul när vi är med varan. Fast det är ju det som jag tycker.
Men jag vet ju inte om du tycker likadant!
Men nu skriver jag ju faktiskt vad jag tycker om dig och då skiter jag i om du nu hatar mig, som jag hoppas att du inte gör.
För då vet jag inte vad jag ska göra!!
Det är tur att jag har dig, för då har jag någon att prata med, någon som bryr sig, förstår mig och någon som finns för mig och som jag alltid finns för.
För mig gör det typ inget att du hatar mig, för jag kommer nog alltid ändå älska dig (som vän)
Vi har aldrig bråkat, och det är ju bra! Någon gång har vi nog varit lite sura på varandra men det har vi alltid löst!
Eller har vi bråkat någon gång?
Jag tycker att vi är ganska lika varan!
Kan det ha varit i trean då var jag typ en centimeter längre än dig!! :D
Fast i din stuga var du typ längre, fast när vi var på Bohag när vi hade varit på den där saken (minns inte vad det hette) men då vi träffade Ezter YEAH!!
Haha xD då var jag längre och det är jag nu också!!
Haahaa det som står här ovan var väl inte så intressent!
Men det är VIKTIG fakta om våra längder!! :D haha xD
Men Maja du är den snällast personen jag känner!!! :D
Jag bryr mig om dig, asså maja jag säger det igen, du är ju underbar!!
Man säger ju att ingen person är perfekt! Men för mig är du perfekt!!
Jag skulle inte vilja byta ut dig. Jag vill ha dig som min bästa vän!!
Och jag hoppas att det är så förevigt!
Dina kaniner e mega söta!!
Och Maja du är också mega söt!!
Maja jag vill bara tacka dig för att jag får/är din vän!! :D Tack!
Det är jätte lycko mig som får ha dig som vän och som bästa vän!! :D
Maja jag kommer nog aldrig att glömma ditt fina leende, din söta röst!
Och hela du!
Du betyder så otroligt mycket för mig så det är svårt att beskriva!! Förstår du det??
Och du är INTE dum!! :D
Maja du äger på att sjunga!! Det höll jag nästan på att glömma!!
Och det tycker jag faktiskt att du gör för annars skulle jag inte skriva eller säga det!! Du är bra på mycket!! Som i skolan, du är bra på matte, engelska, svensk, slöjd, idrott!! Finns det fler ämnen? Men du är bra i dom också!!
Du har ass fina ögon!! :D
Jag skulle kunna sitta och skriva saker om dig resten av året!!
Men det här får nog duga!! Hoppas att det räcker och att du blir nöjd!!
Och att jag har lyckats visa vad jag tycker om dig!
Hur mycket du betyder och så!
Vill bara att dun ska veta att allt som jag skriver nu det menar jag verkligen!! Och jag skriver det till dig, för du är det skönaste personen som jag vet!
Man blir på så bra humör när man är med dig!!
Hoppas att du gillar mig och vill vara min vän!!
Saknar dig!
Nu är det ju ett tag sedan vi var med varan!!
Hoppas att vi kan vara med varan snart igen!! För det är så himla roligt!
Saknar dig Bästa vän 4-ever!!
ILY!! ♥
Hoppas att vi kan gå på stan idag!!!!!
ses



Älskar dig bästa vän!! <3<3<3<3

ses

Nubben

MEN SERIÖST !!! ASSÅ MAN BLIR JÄTTE RÖRD NÄR MAN LÄSER DET DÄR !! FATTAR INTE ATT DU KAN SKRIVA SÅ LÅG TEXT OM MEJ !! MEN ASSÅ DU SKA VETA ATT DU ÄR ALLT DET DÄR !! FAN FAN FAN DU BETYDER SÅ JÄVLA MYCKET !! FÖRLÅT OM JAG SVÄR MEN MAN BARA MÅSTE DET IBLAND ! ÄLSKAR DEJ JÄVULSKT MYCKET ! ASSÅ ALLT DET DÄR ÄR DU MED FATTA DET !! DU ÄR SÅ FU*CKING PERFECT !! :D <3



Älskar dej bästavän !! (LLLLLLLLLLLLLLLLL)


blogg: http://lillnorberg.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin