Alicelindstrom

Dag 13 - sista dagen!!

Dag 1 – Om mig
Dag 2 - Vad hade jag på mig i dag?
Dag 3 - Mina drömmar
Dag 4 – En sanning
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – Bild från idag
Dag 7 – Nuvarande förhållande
Dag 8 – Mina husdjur
Dag 9 – Utlandsresor
Dag 10 – Något jag hatar
Dag 11 – Något jag tycker är sött
Dag 12 – Dagens favorit
Dag 13 – Dagens låt

Hihi dåå var det sista dagen!! haha känndes som att det var nyligen jag började med min lista!! xD
Men jag kommer nog att ha fler någon gång igen!!
Säg bara till om det är något som ni vill att jag ska ha!! :D
Men dagens låt är:




hihi känner ni igen tjejerna??
Kännde igen den typ blonda tjejen med lockarna, men den andra sa mamma vem det var!! :D
hehe

ses

Maja Nubben Norberg

hahahaha marie serneholt ;D <333


blogg: http://lillnorberg.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin