Alicelindstrom

Dag 12

Dag 1 – Om mig
Dag 2 - Vad hade jag på mig i dag?
Dag 3 - Mina drömmar
Dag 4 – En sanning
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – Bild från idag
Dag 7 – Nuvarande förhållande
Dag 8 – Mina husdjur
Dag 9 – Utlandsresor
Dag 10 – Något jag hatar
Dag 11 – Något jag tycker är sött
Dag 12 – Dagens favorit
Dag 13 – Dagens låt


hmm, haha jag vet inte vad som menas med dagens favorit!! xD
Är det som det låter?? att det är en favorit sak från idag??
haha men det är min blogg, mina regler!!!!!!! (:
Mohahahaha (:

Okeyy dagens favorit är en gamnmal bok (som är pappas) som jag har lånat!
haha det är en kamera handbok, hihi
Tror han typ köpte den när ett gammalt biblotek stängde! :D
Fast den är typ från 1979, hihi så den är gammal. Det är mycket om hur man
typ använder olika filter, och typ hur man framkalar.
haha tror boken är innan digital kameran.
Men jag tycker att det är jätte roligt att bläddra i den boken!!
Haha vet inte varför, mern jag brukar få lite foto tips!! åå insperation!!
Här få ni en bild, sry för bilden. Tog den med webbcam lite fort!! xD

hihi

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin