Alicelindstrom

Bjästa :D

Hej bloggen
kom nyss hem från Bjästa!!
Var jätte skojj där idag! jag var med Maja, maja åå Alicia!
Jag åkte liften med Maja N, åå sen ibland åkte vi samma backe ner elr så åkte
dom en annan. Jag åkte mest familje backen!!
hihi men det var jätte skojj.
Jag åt plättar till lunch åå fikade bulle sen!
Jag köpte osso lite godis! dom hade en av mina favvo klubbor!! haha xD
Alice GLAD!! :D
haha åå ja, det var skojj. Men det var inte så kul när dom jagade oss, haha
Jag åkte bräda, trodde aldrig att jag skulle våga det!
Haha tyckte att det skulle vara jätte pinsamt efter som att jag inte är så bra (enligt mig)
men pappa åå mamma tyckte att jag skulle ta det. Så jag gjorde det!
Och jaa, jag överlevde!! WIIII!! haha nemen aoop
det var jätte bra backe före lunch, fast kanske lite isig från början!
Men sen på slutet var det mjugt. Fast det funkade ju också!!
Jag åkte en skogs väg, haaha men då gick min bräda sönder.
En skruv lossnade, så vi satt fast den lite löst sen åkte vi ner åå skruvade fast den!! :D

Ikväll ska jag på UH med innebandyn! hihi
Nu ska jag nog typ kanske fota, elr visa hur jag tar mina hjärt bilder!!
hihi

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin