Alicelindstrom

Vykort fron Mallorca

Hejsan, det finns en dator p`hotellet som jag har hyrt!
finns innte dom tre sista bokst´verna s`ni vet!!
haha men nu b´rjar jag! :D
haha

Hejsan, h´r ´r det soligt och varmt!! det har regnat lite idag!
d`gick vi p` en liten promenad.
Jag k´kar mega mke glass, och dricka, det ´r ju grtais som ni vet!! :D
haha och jag badar en massssssssssssaa. det ´r j´tte bra st´lle,
ikv´ll ska vi ´ta f´delse dags middagen!! (:
hihi ska typ p`restaurange!
haha vet inte vad jag ska skriva mer!! xD
hyrde den i tio min.
men det ´r soligt, varmt men kanske inte idag!! xD
ig`r var vi in i Gammla stan, det var mega varmt!
men jag badar i havet `` poolen!!
och ´ter mega mke glass och dricka, och maten ´r mega bra!
buffe, ni ska se efter´´tten, har fotat en massa.
och m`nga outfits :D
hihi s`det blir bildbomb sen. ç
s`g lite p`statistiken, WOW
har haft 54 typ ig`r, ´ven fast jag har varit utomlands!!
fatta vad glad man blir :D
haha hoppas ni bara att ni kan l´sa detta, haha
men ni kan t´mnka detta som ett vykort.
jag har det bra, hoppas ni ocks`har det i Sverige!! :D
och jag kommer ju hem p`fredag, s`ni beh´ver inte v´ntas`l´nge till :D haha
nemnen vist funkar det bra med alla inl´ggen som kommer upp??

kommentera j´tte g´rana detta inl´gg!! skulle bli s`glad d`!! :D
skriver kanske mer sen en annan dag fñr det var inte s`dyrt :D

kram p`er och vi ses ju snart igen :D








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin