Alicelindstrom

Utomlands, dag för dag lista ändå

Hejsan alla min söta läsare!
Ni kanske vet att jag är på/i Mallorca just nu!
eller jag är påväg dit, planet går från umeå vid 9.
Så jag kanske sitter i bilen på väg dit!
Men det är nämligen så att min morfar fyller 80 åå en av mina mostrar fyller 50.
Så då ska släkten på mammas sida typ fara utomlands för att fira!! :D
Och det är min familj, min mormor å morfar, mina två mostrar å
en av dom kille xD
:D
men medans jag är borta så kommer ju uppdaterigen ligga på minus!
haha xD men nu har jag förberätt en dag för dag lista, det kommer att vara text
och en bild varje dag! (:
och det kommer kanske att dyka upp andra inlägg också, så
ni kan ju fortsätta att läsa min blogg som vanligt (:
och när jag kommer hem så skulle ajg bli mega glad om jag har en MASSA kommentarer!!
hihi men här kommer listan som jag kommer att ha :D

Dag 1: En bild på mig + åtta fakta
Dag 2: En sommarbild + sju saker jag gillar med sommaren
Dag 3: En djurbild + sex saker om djuret
Dag 4: En bild på en kompis + fem saker om han/hon
Dag 5: En grön bild + fyra saker jag tänker på när jag hör grön
Dag 6: En favorit bild + tre saker som jag längtar till
Dag 7: En bild på något jag gillar + två saker varför jag gillar den
Dag 8: Valfri bild + Valfri text

Som ni ser så är det åtta dagar!
men jag kommer hem på en fredag alltså om en vecka, men då kanske jag är hemma ganska sent!
så då bloggar jag inget förän på lördagen!
men listan komemr att börja idag (:
jag kanske var otydlig, eller så fattar ni, men alla inlägg medans jag är borta är tidsinställda!
även fast det inte står det på dom :D


[FOTOBLOGG] med Författar intresse

snygg blogg !! :D


blogg: http://shadowzplay.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin