Alicelindstrom

Tillbaka från paradiset

Hejsan, jag kan verkligen säga att resan var underbar! :D
allt var perfekt (:
om man måste hitta en sak som kunde ha varit bättre tror jag nog att det är att
man skulle ha fått mango oftare!! haha men det är en sån liten sak XD
vi kom hem igår någon gång vid tio (på kvällen) tror jag!
och då var jag ganska trött xD
nu ska jag börja svara på alla kommentarer jag har fått, och sen
ska jag nog flytta över att bilder från kameran :D
så ni kommer att få se massa bilder, kommer nog ha typ lika bilder i samma inlägg.
som typ outfits åå sånt :D
men jag skriver mer sen :D
har ni haft det bra?
det har jag :D
kram (:


Henrik

Ser fram emot att se bilderna ;)


blogg: http://henriksfotografier.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin