Alicelindstrom

Snart kommer dom :D

Hej bloggen, nu har jag börjat att ladda upp bilderna på bloggen :D
har fotat 592 bilder, fast jag raderade lite eftersom :D
så det var nog lite fler jag tog totalt XD
hehe har gjort en ny kategori som heter Resor.
Där kommer alla bilder från resan komma upp, men det tar nog ett tag innan
alla är uppe xD
alltså inte alla 592, utan kanske bara några :D
Dom kommer att komma i ordning.
typ Mallorca-Outfit, Mallorca-Mat, osv.
haha fattar ni?? :D
tog många outfits som jag hade där :D
ni ville ju det :D
kommentera vad ni vill se för bilder :D
kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin