Alicelindstrom

RUBRIK?

Hej bloggen, det är ju faktiskt svårt att komma på rubriker!!
sitter vid datron och bloggar just nu, lyssnar även på musik!
Har nyss svarat på en MASSA komentarer, haha var säkert över 20 XD
kom hem från match för en stund sedan, jag spelade inte men jag tittade!
Det blev förlust :/ ajja alla var 7kt duktiga!
vill börja igen!! :D saknar det verkligen, men jag vill inte spela när jag har mina
''problem'' haha XD men jag hoppas att dom är över snart och att jag kan börja!
Min kondition är SÄMST! jag har ju inte anstränkt mig på typ över en månad!!!!! :o
och jag är ju typ sämst på fotboll, har inte tränat ute en enda gång i år typ XD
har spelat en cup elr vad det var ute, men det är typ de ända XD
ska käka nu, Hamburgare :D

kram (:

Anonym

Fråga: går det bra att adda din msn, [email protected] alltså så att vi kan chatta på msn?

(min mejl står i kommentaren, så om du inte vill svara i ett inlägg kan du mejla mig, jag har ingen blogg ännu.)








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin