Alicelindstrom

Nu åker jag :D

Hej nu åker jag!! :D
skulle bara stänga av min dator, för jag hade den på typ vilo läge!! :D
hihi hoppas ni får det br här i Sverige!
mina mostrar är redan framme XD
haha dom säger att det inte har varit så bra väder idag, men att det ska bli bättre!!

kram på er alla :D
kommentera jätte gärna fast jag inte är i Sverige, blir jätte glad om jag kommer hem
och har typ fem kommentarer iaf :D
kanske mobil bloggar på flygplattsen om vi får vänta länge XD
och sen ksk jag mobilbloggar lite när vi ha landat i sverige igen, om jag orkar!
klockan är nog ganska mke då!

ses men ni får ha det så bra, och inte dö i värmen här. nemen dom sa att det skulle bli kallare åå regn!
haha känns ganska kul att åka utomlands, jag har bara varit i 10 länder, detta blir mitt 11! :D
haha måste verkligen gå nu ska hinna byta om osso








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin