Alicelindstrom

meningslöst inlägg .

Hej bloggen, tänker vara snäll ock uppdatera lite, men vad ska jag skriva?
haha idag är det lördag och ikväll ska vi grilla!! älskar grillat, sen blire
rabarberpaj till efterrätt, riktigt mumsigt!
och imorron är det söndag, vet inte vda jag ska göra xD
och sen är det måndag om ingen viste det? då är man ju ledig,
nice, men då får jag se vad jag hittar på.
sen på tisdag blire att gå i skolan :/ haha
men nu är det ju inte länge kvar tills lov, och då pyser jag :D
yeaah,
är det något ni vill att jag ska visa? typ hur jhag fotade en bild eller
hur man gör det på designen eller ööhhm ja
säg bara till, antingen i bloggsvar/bloggrespons eller i en kommentar!
men det går även bra att majla, min adress hittar du här till höger :D
kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin