Alicelindstrom

Mallorca-Poolen

Hejjj, här kommer lite bilder på mitt favorit ställe på mallorca, POLEN :D 
det fanns tre pooler, en typ ganska grund, en typ bebis och en som var 1,70 min favvo :D
för där var det nästan inga XD
bara gammlingar som låg på kanten och solade ,  haha

Jag och min snygga simring (y)
igga mig (:
haha mamma skulle testa fota mig


Jag som flyter i poolen


Min fötter XD


Den djupa poolen på kvällen



Min favvo pool :D


Den grunda poolen på kvällen (:


kommer nog fler bilder sen XD
ses <3








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin