Alicelindstrom

Mallorca-Övriga bilder #2

Hejj, här kommer lite blandat och övriga bilder, del 2.


Palm vid poolen.


Min KÄRLEK!! glassen, åt typ 23 eller fler, har glömmt, såna bägare!! :D
och min special dricka i bakgrunden. hihi dom ihop var mega gött


haha på bilden sitter vi vid typ Strand Baren, där fick man ta så mke dricka å typ glass man ville XD


Haha en svan, och Eriks Yoda som han köpte där xD




Hästarna utanför vårat rum, tyckte ganska synd om dom.
det är typ som häst och vagn man kan åka om man ska någonstan, typ taxi nästan XD






Fågel (:


Påväg till flygplatsen


På flygplatsen


såå tror typ att det var alla bilder som ni får se, (:
kanske kommer fler lite så och då.
har kvar typ en "kategori" saker jag köpte där :D

kram (:

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin