Alicelindstrom

Mallorca-Frågor

Har fått lite frågor som kommer nu! :D

Vart på Mallorca var du?
Svar: Vid typ en stad som hette Alcudia :D

Vad hette hotellet?
Svar: Canopus

Vad var det för väder?
Svar: Det var mulet typ första två dagarna, och det regnade en eftermiddag.

Hur varmt var det?
Svar: Jag minns inte så bra, men typ dom två sista dagarna var det 30-31-32 :D

Var det varmt i vattnet?
Svar: Jadå det var det väl xD


har ni fler frågor är det bara att fråga :D

kram (:

Dominique S

hejsan! länkbyte? ;)

fin blogg


blogg: http://dominiquearbast.blogg.se.
Jenny♥

Veckans blogg är avgjord, blev det du?!


blogg: http://jjenny.webblogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin