Alicelindstrom

Mallorca-Blommor

Hejj, här kommer lite bilder på massa blommor jag fotade :D
tyckte att blommorna var 7kt fina.


En vägg men massa blommor (:


Närmare bild


Vita blommor


En rosa blomma


Lila blomma, tycker den blev ganska bra med att man ser blommor till höger som är utsuddade (:


Blå blomma utan för typ något hus/rum.

kommer säkert fler bilder sen,
kram (:

Maria Wegstedt

Hej hej vad spännande dina inlägg verkar vara. kommer med all säkerhet läsa på din blogg igen. :) Ha en bra helg (:


blogg: http://jade.se/reseerbjudanden







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin