Alicelindstrom

Ledig ♥

Fatta skönt!!
Nu slipper man gå till skolan på fem dagar!! :D
Imorgon (torsdag) ska jag kanske klättra upp på skuleberget, med familjen xd
om det är väder!
och på fredag ska jag på stan, erik (lillebror) ska klippa sig åå jag ska köpta lite små saker! :D
sen på lördag åå söndag åå mångda vet jag inte riktigt!! xd
någon dag ska jag på örnexpo!! tror jag ska gå med Maja!! (:
hihi
japp sen på tisdag är man tbx i skolan, men då är det cykel dag, sen¨onsdag ska vi städa
åå torsdag ska vi vara ute! (:


bild från igår

kram (:  ♥

kajsasprangers'

fin blogg :D


blogg: http://kajsasprangers.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin