Alicelindstrom

Klasskampen :D

Hej bloggen, sitter nu är vid datorn åå lyssnar på musik! (:
Idag i skolanvar det ju klassbytar dag, då fick vi träffa våra nya kontakt lärare!
före lunch pratade vi och gjorde någon lek där man skulle rita
åå en när man skulle skriva om en kompis åå sånt! xD
sen efter lunch körde vi klass mästerskap, 6a mot 6b.
Och såklart van ju A, som jag går i!! haha nemen
den var väldigt jämnt, vi van ju bara med 4-3.
Men det var lite olika grenar, tex skuta en tvål, stå på en filt åå sen vända på den,
ta på se en mössa vantar åå en halsduk och springa!
åå hihi aa det var sju olika! :D
Sen efter skolan var jag med Maja :D
vi åt glass åå trixade med en boll på stuttsmatta, sen spelade vi kort!
shiiiit idag är det varmt!! xd typ 19 i skugga!! :D

kram (:

Jessila på d.n

Kul för dig! (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin