Alicelindstrom

Just det jaa

Haha just det ja, nu är det ju juni, vilket jag tycker är en sommar månad! :D
idag är det mega varmt! 21 grader.
Jag duschade nyss, sen satte jag på mig tights åå en tshirt, vilket jag ångrar nu!! xD
haha ska nog gå ut en stund, fast vad ska jag göra? hmm kanske fota.
Fast vad ska jag fota? haha har ju typ fota allt redan på våran gård, fast jag kanske
får vandra upp i skogen, nejj orkar inte gå! xD
sitter och funderar på hr jag ska göra när jag är bortrest!!
Jag åker ju bort på fredag (inte imon) alltså samma dag som skolavslutningen,
och då blir jag ju borta en vecka! vilket då betyder ingen uppdatering!
men jag har funderat på att ha tidsinställda inlägg, kanske ska ha en
dag för dag lista, fast jag har ju gjort alla inlägg innan jag åker, men
ett inlägg kommer upp varje dag!
då blir det ju mins ett inlägg om dagen, annars kanske jag bara gör vanliga inlägg!
fast då blir det ingen många
ajja får se, vad tycker ni?
ska ut nu,
kram (:

Anneli

Sv:Haha ja precis!xD


blogg: http://anneliih.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D


blogg: http://vadfanskajagheta.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin