Alicelindstrom

HET

Asså herre gud vad det är varmt!!
29 i skuggan!!!! osso har vi 28 inne, usch!
sitter åå gör inget, allt är klart. tiden segar fram!
en nu är det inte länge kvar, ska nog snart äta åå sen åker vi!!
haha guud det känns som julafton medans man väntar på tomten!! xD
haha har typ suttit vid datorn hela eftermiddagen, men vad kan man göra?
går inte att vara ute, och vad ska man göra där?
och inne är det mega varmt osso, men på nerevånigen är det svalt åå skönt!
ska nog sätta mig där och läsa, kram på er
kanske inte blir fler inlägg innan jag åker från se!
men jag har ju lovat minst ett inlägg varje dag medans jag är borta!
och när jag kommer hem blire BILDBOMB! & kanske outfits om jag kommer ihåg det :D

kram (:

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack sötnos <3 ja får ju dock tillbaka mitt gamla hår om 3 månader :D


blogg: http://vadfanskajagheta.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin