Alicelindstrom

God kväll

Hej blogge (:
ikväll har jag inte gjort så mke, har typ varit inne på datorn, chattat på msn.
sen sprang jag lite i skogen åå så typ xD
gick ju faktiskt ganska bra, fick lite ont i knäna, men jag har inte rört mig
på typ en evighet pågrund av min allergi!!! :s
haha imorgon ska jag och brosan på BO's och käka lunch (:
alltså pappa äter där och då ska vi cykla dit XD
sen har jag typ inga fler planer för imon, ska nog städa! ajja
kanske ska fota lite (: vem vet :D
eller kanske om jag kommer på något bra så blir kanske ett videoinlägg :D:D
har fått förslag på när jag spelar piano, men jag är inge bra!
fast det kan vaar kul sen i framtiden och sen hur man har utvecklats!! XD
haha men jag får se, men vad skulle jag spela isåfall ??
hmmm
ajja ska nog snart sova

kram (:

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Vad kul att du är med!:D



Allt bra?

KRAM


blogg: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Isabelle

söt blogg:)


blogg: http://bellizofzweden.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin