Alicelindstrom

En tjej med lov

Hej bloggen, här nedan ser ni ju min outfit idag!
det var väl dom en helt vanlig skolavslutning! xd
jag var med i kören (det är frivilligt)
så vi sjöng typ fyra låtar! och sen sjöng jag och åttta tjejer i sexan
Hey Soul Sister, vist vet ni vilken det är?

Jag och två kompisar (Lollo & Maja)
Sjöng från: Just in time till andra refrägen! (:
hihi öhhm jaa men tror det gick bra, jag svimmade iaf inte! :D
sen efter sammlades alla utanför åå sa hejdå! :D
så nu har jagg lov!
Halv sex ska vi till umeå! ska flyga därifrån (:
och just nu sitter jag åå lyssnar på musik, SOMMAR låtar!!
Sen ska ajg nog packa det sista, typ min skolavslutnings klänning,
laddare, kamera, mobilen åå sånt :D

kram(:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin