Alicelindstrom

Dagens outfit 4/6

Hejsan, här kommer dagens outfit,



Vitt linne (under den gröna linnet)
Grönt ''fluffigt'' linne
Svarta shorts
SVarta tights

känndes lite för kallt att baar ha shorts idag, det blåser ganska mke åå så, så
det blev att jag tog på mig ett par tights också :D


Haha bjuder på bilden xD


kram (:


Jenny♥

Gud va söt du är och vad fina bilder du tar, det är inte ofta jag hittar nya bloggar att följa, men nu har jag hittat en idag som är min favvo!♥


blogg: http://jjenny.webblogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin