Alicelindstrom

Dag 7: En bild på något jag gillar + två saker varför jag gillar den

tidsinställt

Kaktus, eller vad den nu heter, ni vet sån dära trollerimix som knastrar!! HIHI :D

Jag gillar den för att:
* Den är god, det är ju en glass.
* Den är läskig, haha den låter (:


tänk att nu har ni varit utan mig i snart en vecka, stackars er. haha nemen skoja!
men jag kommer ju hem imorgon, men då är jag kanske hemma vid 10 eller jag vet inte.
och då är jag förmodligen ganska trött, så det bler ingen bloggning då, men på lördag blir det nog
uppdatering, och då har jag säkert massa bilder som jag kan visa, så nu får ni längta efter mig.
och kommentera jätte gärna för då blir jag glad (:

stina

hej! jag har en fråga.. hur får du reklam i slutet av menyn? :D


blogg: http://photostina.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin